Wednesday, January 22, 2014

Set Kehamilan Shaklee

Assalamualaikum...

vitamin untuk ibu mengandung


Ramai org salah anggap yang penggambilan vitamin akan membahayakan bayi yang dikandung ataupun akan menyebakan kepala bayi membesar lebih daripada saiz Normal.Itu mitos semata-mata ye. Pada zaman moden ni, kita terdedah dengan bermacam-macam ancaman kimia/pencemaran samada melalui pemakanan atau bermacam2 cara lagi,bukan seperti zaman org tua kita dahulu yang bebas drpd pencemaran.

Oleh kerana tu la kita perlu menjaga kesihatan dengan mengamalkn cara hidup sihat dan penggambilan Vitamin.So, Ibu2 jgn risau utk amalkan vitamin ye.Terutamanya vitamin Shaklee kerana vitamin shaklee dijamin SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN.Brand Shaklee sudah pun lebih 50tahun di Pasaran antarabangsa.Jenama yg sgt dipercayai kalau tak takkan la selama ini Shaklee bertahan.

Jom!baca, apa ada dlm set untk Ibu hamil ni:

1. Vita-Lea Iron Formula

Multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia membantu dalam pembentukkan sel sel darah merah.Jika ibu ibu mengambil vita-lea ini, tak perlu la mengambil OBIMIN lagi.

2. B-Complex

Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuk lah asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukkan sel sel darah merah di dalam badan . Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400mcg.

3. Ostematrix / Kalsium

Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah bertujuan untuk menguatkan dan pembentukkan tulang dan gigi bayi yang sihat.Pengambilan kalsium jugak boleh membantu mengurangkan sakit pinggang, sakit belakang, kebas kebas.

4. ESP (Energizing Soy Protein)

1. memberikan anda tenaga sepanjang hari.
2. Mengenyangkan dan meningkatkan metabolisme badan.
3.Memastikan kesihatan Ibu di Tahap yang optimum.
4.Membantu menguatkan rahim
5.Membantu Perkembangan Fetus.
6.Membantu meningkatkan paras kolesterol baik & sgt baik utk kesihatan jantung
7.Membantu penyerapan vitamin ke tahap optimum ke dalam badan.

# Beminat...?? 
Boleh direct order ngan kite...
consultasi Percuma akan kite berikan sepanjang anda menjadi pelanggan kesayangan kite...

#macamane nak order...??
Pm kite kat FB : www.facebook.com/azura.hamid
info produk : www.facebook.com/Cintasihat
Call/sms/WhatsApp : 019-3967189

《 IBU SIHAT....BABY COMEY...HEHEHE》




No comments:

background