Monday, June 18, 2012

Selamat Kembali...

Assalamualaikum...

Fuh..fuh..berhabuk belog mummy tak di apdet..bulan Jun ni baru 3 entry...ape kes makin malas ni...huhu..okey  la..tak mo membebel  panjang. Citer ni citer dah berlaku beberapa minggu lepas tapi baru terhegeh-hegeh nak apdet. Citer pasal ape..? pasal mak, ayah dan adik aku selamat kembali ke tanah air dengan selamat setelah 12 hari menunaikan ibadah umrah pada 26 hb Mei 2012 yang lepas.

Entry pun agak dah nak lemau..so, kite layan gambar je la eh...jom....

Selamat tiba 6 hb Jun 2012 jam 7.30 malam..alhamdulillah...walaupun kena sorong

Hanna wakilkan aku pegi amik mak kat KLIA. 
Aku tunggu kat rumah je..siapkan ape yang patut..hee..

Kemain abg aku tu..nak interframe gak..

Sesi bertanye kabar...

Tepat jam 1.00 pagi..diorang sampai rumah mak aku..Sampai tertidur aku tunggu kat rumah..Zzzz.

Dak kecik ni dah tido..dgr kecoh2 bangun pastu terus try jubah yang neneknye belikan..sabo je la.

Izzul pun tak ketinggalan try gak..baju punjabi..tomeynye...

pak aji dan mak hajjah kecik...hehe

ya habibi..ya maulana...senyum la...

ustazah pilihan nih..

mak ngan ayah bersama cucu-cucu tersayang..

candid camera...

bakal imam muda..insya Allah...

Syukur..sumenye dah selamat dan hajat mak ngan ayah pun dah tercapai..kalau ade rezeki tahun depan nak pegi haji Insya Allah..Mudah-mudahan aku pun dapat menjejakkan kaki ke sane satu hari nanti insya Allah..

2 comments:

Zie said...

Alhamdulillah selamat kembali..
gembira nya anak2 bersama atok depa

zue_ra said...

Syukur...mmg pon..depa rapat ngan atok depa..

background