Tuesday, March 20, 2012

Letihnya dia..

Assalamualaikum...

Bermula dari semalam akvitviti persekolahan pun bermula..Maknanya tugas aku hantar dan ambik anak sekolah pun kena berjalan seperti biasa..Nak dijadikan ceriter semalam masa ambik kakak Hanna balik sekolah agama (petang), aku tengok muka dia..nampak letih sangat..hehe..maklumlah, last week kan cuti sekolah..time cuti rutinnya bangun lambat..dah sekolah kena bangun pukul 6 pagi..non stop tak de rehat terus pegi sekolah agama plak..

ciannya anak mama..tak pe sayang..bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudiannya ye..

Rumah aku ngan sekolah dia lebih kurang 5 minit je..Sesampai je rumah, cepat-cepat die keluar dari kereta. Ingat nak pegi mandi ke apa..rupenye...

Ops..!ade botol..

Terus lena dibuai mimpi..emm..penat sangat la tu..meh mama nyanyikan lagu..
tidur la...wahai pemaisuri ku...tidur la..pejamkan mata...lalalala....

2 comments:

Zefa NorAsmara said...

Ala mama ni.. nape tunjuk botol tu. Malu la kakak.. hehehe..

zue_ra said...

Ha..ha..kantoi...

background