Sunday, March 25, 2012

Malam nie berteman....best!!!

Assalamalaikum

Malam ni happy sesangat dan cukup bermakna dari malam-malam sebelum ni...tak sangka sebab ada jugak orang yang sudi nak temankan aku malam  nie.Slalunya kami anak beranak je la yang memeriahkan rumah kami...Walaupun macam tu keadaannya, aku tetap happy...

Tapi malam ni lain sangat rasanye, bila ada orang yang temankan...

Sebab...boleh makan bersame...borak-borak...hish...best  la....

Apepun, aku nak ucapkan terima kasih sangat sebab sudi menemani aku malam nie...walaupun 1 malam, sudah cukup membuatkan aku bahagia...lepas ni, sila-sila le dtg lg ye.maaf kalau layanan kurang memuaskan....

tengs..tengs....tengs again...


cc:Lyly YAna,aisheitru,Shamiza Sham

4 comments:

mama ina said...

best2...sjukkkkkksss ;p

zue_ra said...

grrrr....

lyly yAna said...

hihih weolls suke jer.. tengs eh, nnti lenkali kitorg dtg temankn akak lagik.

zue_ra said...

okey...dtg jgn tak dtg...i like!!

background