Friday, January 11, 2013

Berkualitikah.....???

Assalamualaikum....

Emm...baru ni aku telah menerima Anugerah Pegawai Berkualiti untuk bulan Disember 2012 kat ofis. Kire aku penutup untuk tahun 2012 bagi penerima anugerah ni...syukur alhamdulillah..aku dipilih oleh Allah untuk dapat anugerah ni..ialahkan..klu Allah tak gerakkan hati kawan2 untuk pilih aku, maybe aku takkan dapat...kan...!!

Gambar ehsan dari Shamiza Sham..moknye aku..
boss nampak kecik jew...hehe

Untuk pengetahuan korang, pemilihan dibuat tiap2 bulan..setakat ni 1 org untuk 1 bln..kalau ramai2 kang pening bos nak kuar bajet beli hadiah..hehehe. tp kalau ramai yang dapat lagi bagus kan...hihi....Uols nak tau tak kenape namenye pegawai berkualiti..? Sebab pegawai a.k.a kakitangan..yang berkualiti tu pulak pencalonan dipilih mengikut 10 kreteria.  Kalau markah tinggi layak la untuk dapat...Persoalannye adekah sebenarnye aku betul2 berkualiti..? Aku pun tak tahu..hehe..ape pun syukur sekali lagi..

Antara gift yg aku dapat....

Sijil penghargaan...


Surat kebenaran untuk parking kat depan lobi 
sampai 31 hb Januari 2013

Segan nak parking kat lobi ni..maklumlah..kete buruk je....:)

Alah....lupe plak name benda alah ni...

Tuala...suh aku selalu mandi kot...hehe..

Ape pun aku nak ucapkan terima kasih kat kawan2 yang calon kan aku...terima kasih gak kat pengurusan bagi hadiah yang sangat bermakna tu..dan Insya Allah aku akan melaksanakan tugas dengan lebih baik di masa2 hadapan..




4 comments:

CeqGu said...

Wahhh. Tahniah zuera.....kalau org dah pilih tu maknanya mmg berkualiti la tu. Makin semangat cikit nak keja kan ^_^

zue_ra said...

Thanks..harap2 lbh bersemangat..insya Allah

Zefa NorAsmara said...

Tahniah zura.. Seperti ku kenal bos mu itu.. Hehe..

zue_ra said...

Tq kak...boss akak jugak suatu tika dulu..hehee

background