Thursday, December 15, 2011

Bengkel Post Mortem Part 1

adoiyai...jam 7.00 pagi baru bangun..da setting alarm nak bangun kul 6.00 pagi..tapi terlambat gak..ini pasal malam tadi dok lame bergosip ngan mak aku sampai tidur lewat. Aku dengan mak kalau jumpe ade je benda yang nak disembangkan... da la ari ni nak g Bengkel Post Mortem kat Holiday Villa Subang.. pegi naik bas jabatan..sempat ke nak siap-siap..?? dengan sepantas kilat aku mandi, solat, touch up ckit-ckit terus aku suh adik aku antor kat bus stop kat kg mak aku..alhamdulillah diorang x sampai lagi..fuh..!! dekat 10 minit nunggu baru la diorang sampai...

Dalam bas mmg happening..ceria..sambil-sambil makan rambutan, borak-borak..pastu  kitorg singgah makan kat Kuala Selangor untuk breakfast..lastly..naik bas balik  sume terlelap sebab kekenyangan..blurpp!..alhamdulillah..

Tepat jam 10.30 pagi..kitorg sampai kat hotel ni ..



katenye hotel ni taraf 5 stars..nanti kite tgk-tgk ape bezanye hotel ni ngan hotel yang standartnye below 5 stars..skrng time to class untuk terus berbengkel ..

My Group Ustaz Khair ngan Puan Ina yang kat belakang tu Shamiza Sham pun tengah semangat juge berbincang..

Schedule kitorang seterusnya check in bilik jam 4.30 ptg..lambatkan baru boleh check in..sebab janji nak check in kul 2.00 ptg..tp sebab masalah teknikal katenye kul 4.30 ptg baru bagi..geram tul!!.kate 5 starskan..tapi hampeh!!..aku biase la sebilik ngan Shamiza Sham..sbb senang bergosip..hikhikhik..xla..xbaik..dapat bilik no.602..melilau nak cari lift sbb blok penginapan  ngan  blok lobby lain..nak cite..biliknye mmg best la..besar dan luas..ni la rupe dalam bilik ni...zass...


uhh.. x sabo nak komotkan


jap g nak berendam..



syiokk kan biliknye...rest time...n to be continue

No comments:

background