Thursday, December 8, 2011

RiNdu NyE...

Hanna & Hanie

Salam 1malaysia...kengkawan sihat?? aku pada jasadnye sihat tapi hati ni terase rindu sgt ngan bebudak dua org ni..mane taknye masuk ari ni da 4 hari aku x jumpe sbb diorg skrg dok ngan mak aku..just ckp kat fon je..itu pun yg bby xmo sgt nak ckp2 ngan aku kat fon..neneknye ckp siap tutup telinga lagi..sabow je la..emm..rindunye mama ngan korang...gelagat korang...eeii...tanting..!!! huhu..

4 comments:

lyly yAna said...

comel betul la tanting nih

Zie said...

Bila berjauhan mestilah rindu... zie kalau gi kerja... sejam yg pertama tu mesti teringat-ingat kat anak2

zue_ra said...

@ lyly Yana
ko pun comel gak..hani da besar..hehe

zue_ra said...

@ zie
tu la anak kan penawar dan penghibur...:)

background