Monday, December 5, 2011

~ Dapat Anak Buah Ngan Cucu ~

Hari ni da masuk 9 Muharram 1433 H..alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk terus merasai nikmat kehidupan dan iman yang dianugerahkan oleh-Nya..syukur jugak sebab dalam 2 minggu ni dapat sorang anak buah ngan dapat cucu..dua2 tomey sgtt...baby boy..secara otomatiknye aku pun dinaikkan pangkat jadi makcik ngan nenek..makcik tu da memang dapat lame la..tang yang nenek tu baru ni dapat gelarannye..dalam 2 minggu ni gak dok g travel `muyi` (betul ke eja cam tu??..hikhik) baby-baby tu..yang anak buah kat temerloh..yang cucu tu kat taiping.jom tengok gambar bby yang comey tu..........zass..

 kat highway

 name diberi Muhammad Habib Naufal
comey kan??

 anak-anak aku meriah dok interframe ngan baby..ops!! anak-anak aku bkn sume 3 org je..hehe. yang kena peluk tu kakak baby..

on the way g Hospital Taiping


ini le cucu aku yang pertama 
Muhammad Al-Adib Farhan


No comments:

background