Tuesday, April 3, 2012

Wajah-wajah kesayangan hamba...

Assalamualaikum...

Betul la kate orang...kenduri kendara ni boleh mengeratkan hubungan silaturrahim dikalangan ahli keluarga..macam semalam kenduri di rumah mak sedara aku, ramai sedara yang datang..tak kira la yang dok jauh ke dekat ke sume datang..seronok....Yang paling seronok sekali adik beradik aku pun sume ade same..hai...syiok betul..kitorang ni jarang jumpe. selalu calling2 jew..da jumpe borak sakan...hehe

Hari ni rase nak memperkenalkan wajah-wajah kesayangan hamba dalam entry yang ringkas ni...layan je la ye..

Ayah aku yang pakai sepek mate tu...

 My mum...

Kak Lina bersame suaminye...Bby izzul tu bukan anak diorang

Abang Epi bersame isterinye...

opkos la aku bersame anak2...sorang lagi tidow...

 Yanti bersame suaminye ...(ini mak bby izzul)

Helmi ngan anaknye bby habib...isterinye terselit kat tepi tuh...

ni plak adik aku yang bongsu Hadi bersame Hanna..
bujang lagik..tapi dah ade awek katenye..entoh ler...

Sayang sesangat kat diorang ni...aku ngan adik beradik memang rapat..korang pun mesti macam tu kan..pas tu diorang ni rajin sangat melayan kerenah anak3 aku tu...walaupun anak-anak aku ni nakal sikit...hehe
i love uollsssssss....


2 comments:

lyly yAna said...

:)

zue_ra said...

seburuk mane pun mereka tetap darah daging kite....tul x?...

background