Wednesday, November 14, 2012

1st day @ Taska..

Assalamualaikum...

Start dari hari ini Hanna ngan Farihin terpaksa aku hantar ke Taska..sebabnye cuti sekolah kan dah mula so, kena la dok kat Taska sementara aku gi keje..


Taska Ummu Selamat ni
bawah Institut Perakaunan Negara...berjiran ngan ofc aku..


Satu2nye Taska kat Sungai Lang ni..


Suke anak2 aku bile tengok ade playground..


Malu la plak nak masuk...ni tengah berbincang sape yg nak masuk dulu..macam2 hal..

Lepas antar diorang aku terus gerak pegi ofc..Sepanjang hari aku dok risau mengenangkan diorang ok ke tak kat Taska tu. Akhirnya persoalan pun terjawab..time petang aku amik masing2 happy n ceria..pastu cikgu pun cakap diorang ok n senang nak dijaga..syukur alhamdulillah..lega hati aku..


P/s : aku risau sebab dari diorang lahir sampai dah besar ni..inilah first time diorang dok kat Taska...Selalu dok kat rumah pengasuh je..hehe..♥♥♥


No comments:

background