Wednesday, February 22, 2012

Blurrnye pasal Excel...

Assalamualaikum semua..start hari ni sampai esok aku di arah oleh bos untuk pegi Kursus MS Excel. Tempatnye cam jauh la sgt. sampai aku kena menginap kat sane..dimane???..kat ofis jew...hehehe..but,still kena tido sini coz sebagai peserta kena la ikut peraturan-peraturan yang ade..walaupun staff..nanti tak aci plak kan..ye la,mentang2 la staff....huhu.

Kalau korang nak tahu, aku ni memang `ngok` sikit pasal excel ni..blurrr sgt..terukkan..!! atas sebab tu la aku kena tambah sikit ilmu pengetahuan aku tentang excel ni..supaya ngok td tu x bertukar menjadi lebih Bongok...hehe

Sampai takat hari ni, minda aku ni da terbukak sikit la macamane nak guna excel..sok lastday kursus. Byk lagi topik nak kena belajar..harap-harap aku jadi lebih pandai nak guna excel..jgn bertambah blurr sudah..hikhik..

tunggu esok...

c u  !!!!

No comments:

background