Friday, February 3, 2012

Happy Besday To You Hani...

Semalam 2.2.2012 adalah besday My Cute Princess Nur Hani Hafeezah bt Mohd Fitri..genap usia die 2 tahun..rase macam semalam baru bersalinkan die..tu la anugerah Allah yang x ternilai dan dia lah anak yang terakhir hasil peninggalan bersama arwah suami aku..kadang kesian gak tgk die sbb x pernah rase kasih sayang seorang ayah..tapi apa kan daya takdir penentu segalanye...aku sentiasa berdoa semoga die menjadi anak yang solehah. Insya Allah sedaya upaya aku akan cube didik die dan anak yang lain-lain menjadi insan yang cemerlang di dunia dan di akhirat..amin yarabbal alamin....Happy Birthday To You Hani..

@ Hospital Sungai Buloh


Ummm...sedap..


potong jgn x potong keknye


Wak Jaah gelak besor tengok gelagat diorag



6 comments:

Zefa NorAsmara said...

Selamat hari lahir hani.. semoga menjadi anak solehah yang berjaya di dunia dan alhirat.. amin..

lyly yAna said...

Comelnye hani pakai tudungggg

zue_ra said...

@ kak Zefa..
thanks kak..mudah2an Allah kabulkan

zue_ra said...

@ lyly..
cube tgk mcm muke sape...hihi

lyly yAna said...

mcm muke akak ler.. like amma like doter

zue_ra said...

hehe..nerlekek..(betul ke eja cm tu)

background