Thursday, February 23, 2012

Yeayy.. Dah Pandai Excel..

Syukur..alhamdulillah..berjaya jugak aku ikut kursus excel sampai keakhirnye. Walaupun pelbagai halangan terpaksa kutempuhi..hehe.(cam advanture je ..) Cabaran nak pegi belajar excel ni antaranye:-
  1. Mohon kat admin nak join kursus ni dah bertahun. ini la baru dapat. 
  2. Nak fokus lebih kat kursus ni, anak-anak aku terpaksa diimportkan kat umah mak ngan pengasuh (berpisah seketika ngan depa..sob..sob..).
  3. Biase ler, dah tua-tua ni susah ckit nak `tangkap` ape yang cikgu ajar (tua la sgt..!!). Tu ler mase muda dulu xmo belajar..sekarang ni baru sibuk nak ambik tahu..huhu. Itu la aku...

aku punye sijil...

Sijil pun dah dapat. So, maknanye aku dah diiktiraf pandai menggunakan excel..Korang hado..?? bukan senang-senang nak dapat sijil ni. Kena melepasi cabaran yang aku cerite tadi..Nampaknye, lepas ni nak kena praktikkan dalam tugas seharian kat ofis. Kang  lupe plak step-stepnye.

Next time ade Kursus Lanjutan MS Excel ni..Harap-harap dapat la aku join lagi....

c u..!!

2 comments:

Zie said...

tahniah... emmm excel ni bgus tuk dipelajari...memang berguna.. dn sangat diperlukn

zue_ra said...

betol tu..bile da tahu..rasenye lagi senang guna excel drp word..lg2 tang wat table...Zie mesti terer kan...

background