Wednesday, February 15, 2012

Imam Muda Hasan

Salam pagi rabu...nih nak tanya..ada sesape tak yang mengikuti program Imam Muda Musim yang ke-2..? haa..mesti tau pemenangnye kan..Sapa lagi kalau bukan Imam Muda Hassan. Aku salah seorang peminat die tau..hihi (tapi tak la fanatik sangat). Sebabnye suke la tengok karakter dia yang bersahaja dalam menyampaikan dakwah. Walaupun bersahaja, apa yang cuba disampaikan cukup terkesan bagi orang yang mendengar.Itu pada pendapat aku la...hehe.. Masing-masing ade pandangan tersendiri kan. Oleh yang demikian itu, memang patut la die menang dalam program pencarian imam muda bagi musim yang ke-2 nie... Tahniah ye (Belated)...

Imam Muda Hassan

Baru-baru ni ada baca status dia kat FB  akan bernikah dengan gadis pilihan hatinya di Kampung Parit Baru pada 18.2.2012. Masa baca tu rasa macam tak sangka dapat orang Kampung Parit Baru..sape gadis tu ye? emm.. Akhirnya, terjawab jugak persoalannya apabila pagi ni aku dapat kad jemputan dari bekas Cikgu Pasti Farihin, Cikgu Masrinon.. Tengok-tengok dalamnye tertera name Hassan Adli..Gadis tu rupanye anak Cikgu Masrinon. Hish..Bertuahnya la kan..

Kad jemputan


Insya Allah pegi kejap kot pagi tu and lepas tu nak terus pegi rumah rakan sekerja yang buat walimatul urus hari tu jugak Nazrin & Azean di Tanjung Karang, Selangor. Di doakan semoga kedua-dua pasang pengantin ini akan kekal bahagia selama-lamanya dan sentiasa di bawah lindungan serta rahmat dari Yang Maha Esa ..amin..

No comments:

background