Friday, February 24, 2012

Lagi Tempahan Apam Polkadot

Salam petang jumaat...hai, lama rasanye aku x n3 pasal polkadot ni. Sebenarnya, aku still  buat dan ambik tempahan lagi macam biase..bukan ape, takut uollss jemu plak kan..hehe. Hari ni terase rajin plak nak n3 tentang tempahan polkadot yang aku buat malam tadi. Order dari staff nurse kat Hospital Sabak Bernam. Suruh aku buat 400 biji. Nurse ni memang regular customer aku. Dalam sebulan tu mesti ada order. Ape pun tengkiu misi...hehe


Sebelum packing


Customer order mix filling..yang ade tu filling strawberry,blueberry, nenas dan oren..
dot-dotnye ade yang terbeso..yang last tu mate pun dah bepinor..tu yang jadi macam tu..

siap packing dah...1 box 100 pcs..

wokey...c u next polkadot...!!

6 comments:

Unknown said...

wahh masyukkk

zue_ra said...

sikit-sikit ma...

Karen Monica said...

nyum nyum :)

zue_ra said...

sedap......

Karen Monica said...

selamat petang...puteri singgah sini :)

jom ke blog puteri

http://www.puterikasih.com

zue_ra said...

selamat pagi..i follow...

background