Friday, December 21, 2012

Diambang persekolahan....

Assalamualaikum...

Pejam celik..pejam celik lebih kurang 10 hari lagi sekolah akan dibuka..Dah nak dekat nak bukak sekolah ni..ibubapa la yang sibuk nak menyediakan keperluan sekolah..Anak2 pun tak kurang excitednye...

Baru2 ni aku ajak anak2 p menyoping keperluan sekolah diorg..kami nyoping kat Sabak ngan Sg Besar je...murah sikit..maklumla..tahun depan ni berdua yang nak sekolah..Hanna naik darjah 2..Farihin masuk darjah 1...so, bile berdua ni banyak la keperluan yang nak di beli..


Cepat la mama...dah tak sabor dah farihin ni..


Hani pun nak jugak..adik baru 2 tahun la....

Aku tak banyak snap pic time shopping sebab aku bz memilih keperluan diorang...mane diorg sambil pilih2 tu nyempat bergaduh lagi..huh..naik pening kepala aku.....

Okey la...nak tahu tak ape yg kami shoping...tu dia.....


Dah lengkap dah ni...tinggal nak sekolah je...


Karton pun excited nak sekolah...hehehhe





Beg sekolah pagi Hanna...beg sekolah kena beli yang tahan. Beg ni Hanna da guna dari die darjah 1...sekarang dah nak darjah 2 beg tu masih boleh pakai lagi...


Ini sebahagian keperluan Farihin...serba serbi baru..maklumlah baru nak mula sekolah..hehehe


Dah beli...ape lagi..try la....hehe..


Kemain lagi....


Ala..anak mama..nak sekolah da ye...


Ustaz Farihin.... (amin.....)


Nampak bersemangatnye anak2 mama ni..gud3...

Cukup la dulu citer pasal diambang persekolahan ni...nnti kita tengok bile hari persekolahan dah dibuke..ape plak perasaan diorang...Aku harap anak2 aku akan berase seronok...lebih excited...tunggu entry Back to school okey...

Sekian, terima kasih...♥♥♥



No comments:

background