Monday, May 7, 2012

Bile Anak-Anak Dare Aku Melaram..

Assalamualaikum..

Dah beberapa hari ni tak berapdet belog mummy..Jangankan nak apdet, bukak pun tak..ish..ish..kesian belog mummy di anak tirikan oleh tuannye sendiri..haha..kalau nak ikutkan, cite ni aku nak entry pada 2 hari yang lepas, tapi bile dapat berita nenek saudara meninggal terus telupa nak apdet. Sebabnye terkejut dengar berita tu dan sedih sesgt..Alhamdulillah, hari ni perasaan sedih tu dapat dikawal. Semoga roh nenek ditempatkan dikalangan orang- orang beiman amin...

Berbalik pada tajuk entry..baru- baru aku ade belikan shawl untuk anak-anak dare aku yang 2 orang tu. Si kakak la yang sibuk suruh beli..katanye nak pakai tudung ala- ala najwa latif. Aku mana reti nak pakai tudung berlilit macam tu, tapi hentam je la...demi nak ikut kehendak diorang..Lilit punye lilit jadi jugak la...pas tu masing-masing dok posing dengan gaya yang tersendiri..meh layan bile anak-anak dare aku melaram.....

Hanna Humaira

asyik tgk cermin jer..sampai snap gambar pun tak perasan..hihi

 
kemain lagi...

Itu gambar-gambar time kat umah aku..bersiap nak balik rumah mak aku. Sampai rumah mak aku, si adik plak....

Hani Hafeezah

 
nak jugak

dua-dua minatnye same, suke melaram..hehe

Itu la kan, kadang-kadang kite sebagai ibu bapa kena support minat anak-anak ni. Asalkan minatnye tu tak lari dari batas-batas agama sudah.

2 comments:

lyly yana said...

Lawak ka hanni, baju seksiii

zue_ra said...

haha..aku pun main pakaikn jer.. atas tutup bwh terbukak..:-)

background