Tuesday, May 1, 2012

Happy Birthday Mak...

Assalamualaikum

Selamat hari pekerja kepada uollss yang bekerja. Pada yang tak bekerja sesame la meraikannye sebab tetap cuti gak kan..hihi. Every year bila sampai cuti sempena hari pekerja ni, maknanye sampai gak la besday emak aku.. Tahun ni mak aku menyambut besdaynye yang ke-54. Dalam umur yang macam ni mak aku dah ade 8 orang cucu. Anak tetap 6 orang lah ye...nak dapat adik baru lagik rasenye.....emmm...tak yah la kot..hihi..bukan ape..kesian kang kat mak aku..beisiko kalau ngandung lagi waktu umur macam ni...rehat la mak ye...:-)

Walaupun besday mak aku hari ni, kitorang pun dah celebrate malam tadi kat Satay Hut Tanjung Karang. Mak aku kate takyah kek..mak nak makan satay jew..Pas magrhib kitorang terus gerak ke Tanjung Karang..kat sini nak share sikit je gambar yang sempat aku snap sebab kehabisan bateri...huhu.. Jom layan...

wajah ceria mak ngan ayah..

60 cucuk
itu je gambar yg sempat snap. Ade gak la order sampingan nasik goreng,mee goreng, tom yam..sebabnye tetap nak makan nasik..

Makan-makan ni taja oleh ucuyanti ngan helmi..dan hadiah untuk mak tahun sangat-sangat spesel iaitu...pergi menunaikan umrah dan ziarah ngan ayah sekali pada 26 hb mei ini...hadiah ni aku adik beradik share sesame demi nak tunaikan hajat mak ngan ayah..
  
and the last word..happy birthday to you mak..didoakan semoga dipanjangkn umur dan dimurahkan rezeki dan semoga mak sentiasa berada dibawah rahmat dan lindungan Allah S.W.T..amin...
kitorang sume sayang makkkk.......!!

4 comments:

Unknown said...

Sonoknye masih ade mak :(

zue_ra said...

ala...jgn cam gitu lili...Allah lebih menyayangi die...sok manje2 ngan mak mentua ye a.k.a acik latah....hihi

Ibu Yusuf Maryam said...

Happy besday makcik.. semoga panjang umur, murah rezeki dan kesihatan yang baik..

ps: waaa.. best sgt2 hadiah besday utk makcik.. tumpang gembira..

zue_ra said...

@ kakzefa..
tengs ye..nnti kite bgtau mak kite...hajat org tua kak semampunye la kami tunaikan....hihi

background