Saturday, May 12, 2012

Fridge Magnet..

Assalamualaikum...

Esok cuti yeay...!!. Nak buat ape ye esok? emm.. dok rumah pun bestkan...lepak-lepak sambil tengok tv pun ok kan..hmm. Haa...nih nak citer pasal fridge magnet..Kalau nak tahu, dalam minggu ni aku dapat sourviner fridge magnet je. Last aku dapat hari ni. Seronok gak la dapat sourviner tu sebab bile orang bagi maksudnye orang ingat kat kite..betul ke? Cumenye yang aku macam pelik sourviner yang aku dapat tu semua fridge magnet. Sampai aku terfikir, agaknye sekarang memang tengah trend bagi fridge magnet kot... Tu pasal diorang bagi benda tu...kalau tak dulu mesti bagi key chain...hehe..tak kisah la kan.

Fridge magnet yang aku dapat ni datangnye dari tempat-tempat yang berbeza tau..meh aku cite satu persatu...jom....

Ini FM dari Vietnam..
Member yang bagi ni memang rajin pegi travel orangnye. Bulan 6 ni katenye nak pegi lagi. Apapun thanks ye..

Ini FM dari Teluk Batik..
Yang menegak tu aku beli sendiri. Yang satu lagi tu member yang baik hati bagi..
Kebetulan plak aku baru beli FM tu.dah ade 2..rezeki..

 
Ini FM dari China..
FM ni la yg aku dapat ari ni.
From my big boss.Tengs ye boss

2 comments:

Iza Rohaiza said...

kite dapat gak tapi....sumbing skit. huhu sedih...

zue_ra said...

xpe..nnti klu aku g china aku beli kn yg baru...hihi

background