Wednesday, May 9, 2012

Letter Box...

Assalamualaikum..

Hari ni satu lagi barang sampai yang aku order melalui online..Macam entry aku sebelum ni ade cite yang aku sekarang suka plak membeli belah guna online..ingat tak?!..emm..lupe la tu.. tak pe klik SINI.

besor kotaknye...

tu die letter box baru...yuhuu..




pandangan atas..


pandangan sisi..

Sebenarnye, sebelum ni aku pernah order jugak letter box dari seorang kakak yang pakar gak dalam handpainting ni..meh tgk http://honeygeesdecoupage.blogspot.com/ tapi mak aku berkenan plak ngan letter box tu. Dengan baik hatinye aku bagi la kat mak..Cadang nak order lagi ngan kak honey tapi ternampak plak status seorang rakan fb LisCottage. Kalau korang pun minat jangan lupe terjah ye. Pada aku,dua-dua terer.hihi

Thanks Kak Lis...i like!!

No comments:

background