Sunday, May 27, 2012

Selamat Menunaikan Ibadah Umrah 26 Mei - 6 Jun 2012...

Assalamualaikum

Alhamdulillah...semalam tercapai jugak hasrat, mak ngan ayah untuk pergi menunaikan umrah. Setelah sekian lame berdoa dan berharap agar dapat pergi menjejakkan kaki di bumi Mekkah Al-Mukarramah. Aku dan adik beradik rasa seronok sangat dapat tunaikan hajat mak ngan ayah ni. Walaupun bukan pergi menunaikan haji tapi tetap menjadi tetamu Allah S.W.T.. Semalam jugak la detiknye kami kotakan janji untuk bagi hadiah besday mak yang lepas....syukur..

Kami sampai kat KLIA jam 3 ptg. Waktu penerbangan jam 7mlm. Sementara tunggu tu, snap gambar untuk kenangan...

Wajah gembira mak ngan ayah.

Mak ngan ayah bukan pegi berdua jer tapi ditemankan oleh adik kami

Isterinye tak ikut.

 
Mak ngan jemaah yang lain

Bahrulmazi travel & tour adalah syarikat yang bertanggungjawab mengurus kebajikan jemaah kat sane. Dengarnye syarikat ni mmg terbaek servicenye,kalau ok n ade rezeki boleh pilih syarikat ni lagi. Hampir 3 jam tunggu..mak,ayah ngan adik dipanggil utk ambik tiket & pasport

Giliran aku bile..?
Aku dah mintak mak doakan supaya aku pun dapat ke sana suatu hari nanti amin...!!!
Tiba mase untuk berangkat..

 
 Bersalam-salaman..so sad..huhu

Check jgn tak check...

Tepat jam 7.30 mlm mak bersama jemaah yg lain selamat berlepas ke Jeddah. Didoakan semoga mak,ayah ngan adik selamat pergi & balik,diberikan kesihatan serta dipermudahkan urusan disane..amin!!

6 comments:

lyly yana said...

Mudahmudahan dipermudahkan utk mengerjakan ibadat di sana..
ehem, ade mintak doa doa lain tak?

Iza Rohaiza said...

semoga dipermudahkan dan sentiasa dilindungi Allah...

zue_ra said...

@lyly
mesti la ade..siap tulis gi...hikhik..

zue_ra said...

@iza Rohaiza
tengkiu...

mr&mrs affendy said...

tula..kmi xdpt dtg..mmg dh plan nk dtg..tp fendy ada hal yg xdpt nk di elakkan..minta maaf sgt2...moga mak tuo n pak tuo selamat pergi dan selamat smp..

zue_ra said...

@ mrs fendi.
xpe..msing2 ade komitmen..tengs ye sbb tlg doakan..:-)

background