Wednesday, May 23, 2012

Spegeti De Amor..

Assalamualaikum...

Lama sungguh aku tak mengapdet belog mummy ni..dok x bergerak enrty kek batik tu...Blogger lain masing-masing dah post 4-5 entry seminggu...yang aku terkebil-kebil nak selitkan entry..huhu. Tak pe la..tu kelebihan masing- masingkan...ape pun tahniah buat kengkawan yang rajin mengapdet belog...korang apdet, aku bace eh...hehe

Emmm..aku ni suke membebel benda lain dulu baru masuk topik kan...berbalik dengan citer pasal spegeti.. Name spegeti de amor tu saje ngade2 aku letak.. sebab anak aku suh bagi name kat spegeti yang aku masak malam tadi ni..anak aku pun same ngade2 gak.. nak bername la bagai..jenuh pikir nak bagi name ape..(demi nak ikut kehendak die)..lastly, letak la de amor...itukan loghat sepanyol. Kalau tak silap maknanye cinta...pastu dah anak aku plak terpinga-pinga dengan loghat tu..terus diam tak tanye lagi...ekekekee...kire setuju la ngan name tu...heee


Nyum...nyum...

eh, apsal mee spegeti aku cam bentuk mee laksa?..baru perasan...

Aku ni cukup tak kreatif bab deco mendeco masakan ni. Sebabnye nanti masuk pewot gak...hehehe..Malam ni kalau rajin nak buat lagi la..sesekali tukar selera plak....asyik makan nasik jew...boshannnn...

4 comments:

lyly yana said...

Yummy sedap nyeee

zue_ra said...

lyly wat g sedap...hihi

mr&mrs affendy said...

salam.akak, share le resepi..sedap je ayu tgk..

zue_ra said...

nnti kite post resepinye ye...mmg marvelous

background